iBought hoopt en verwacht dat u tevreden bent met u aankoop, maar het kan natuurlijk voorkomen dat er iets niet goed is gegaan.

Neem te allen tijde contact met ons op om uw klacht te bespreken. Wij kunnen wellicht op afstand al klachten oplossen!

We raden uw wel aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ibought.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur waar ibought bij aangesloten is.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

 

© 2017 - 2024 iBought.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel